Isnin, 18 Mei 2015

Review Korean Drama Princess Man



Jewel In The Palace telah melabuhkan tirainya.
Kini saya tengah layan Princess Man plak. Memang betul-betul kemaruk drama Korea betul saya ni. Sampai budak-budak opis pun tegur...kenapa saya suka layan citer-citer klasik ni. Memang saya suka citer-citer berkisarkan Raja-Raja ni. Seronok. Gembira. Bahagia.
Kalaulah orang Malaysia boleh buat drama bab istana dan raja ni pasti menarik. Saya memang nak sangat tengok Raja, Permaisuri dan anak-anak Raja ni hidup dalam istana dorang tu.
Ahmad Idham, Pierre Andre, Shamsul Yusof, Rosham Nor...tolonglah buat drama pasal Raja-Raja ni macam zaman P.Ramlee dulu tu...dari korang buat psl momok, pelesit..cintan cintun, rasuah, rempit..baik buat citer..Saya sokong 150%.
Dalam Princess Man ni,  heroin dia..rupa-rupanya heroin dlm It's Okay Daddy's Girl gak. Ngeh!Ngeh!
Princess Man

Dibintangi oleh Moon Chae Won sebagai heroin yang bernama Lee Se Ryung dan Park Shi Hoo sebagai hero yang bernama Kim Seung Yoo. Dua-dua comelkan?

OST Princess Man, I Love Too from Baek Ji Young
bara bol su bakke eobseoseo..manjil suga eobseoseo..seulpeo..
baro ape seo inneun geudae..geurigo geu dwie na..
hangsang geuneuri jin goseseo..geuneuri jin eolgullo..ureo..
dorabwa dallago mot haneun naya..tto nunmuri naneun naya..
naeiri wado sarang hae..eojeboda deo sarang hae..
gaseum ane inneun mal..kkeonaeji mot han chae..
oneuldo geudaereul sarang hae..
geudae dwie itgineun sirheo..maeil yeope itgoman..sipeo..
geu nari ogireul won haneun naya ..geu ttaemune saneun naya..
bogo isseodo geuri wo..gachi isseodo oero wo..
honjaman haneun i sarang..kkeuchi boiji anha..
seoreoul mankeum..himi deuljiman..
naeiri wado sarang hae..eojeboda deo sarang hae..
gaseum ane inneun mal..kkeonaeji mot han chae..
oneuldo geudaereul sarang hae..geudaeman sarang hae..
nae mam..hanado moreuneun..
babo gateun geu saram..nae nun ape geu saram..
geurae..geudaenikka..
bogo isseodo geuri wo..gachi isseodo oero wo..
honjaman haneun i sarang..kkeuchi boiji anha..
seoreoul mankeum..himi deuljiman..
naeiri wado sarang hae..eojeboda deo sarang hae..
gaseum ane inneun mal..kkeonaeji mot han chae..
oneuldo geudaereul sarang hae..geudaeman sarang hae.
Punyalah berbelit lidah makcik nyanyi lagu Korea ni. Banyak sangat huruf o & ae....tapi memang sedaplah OST Princess Man ni. Lunak merdu suara Baek Ji Young ni.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan